Pondělí 25. 5.
Český jazyk
Učebnice str. 97/6
97/7 – přepsat, nad slova číslicí určit slovní druh. Najít slovesné tvary a barevně vyznačit slovesné tvary jednoduché a jinou barvou tvary složené.
Matematika
Učebnice 3. díl str. 15/2 ústně
15/4 zapsat pouze číslem
15/7
Vlastivěda
Přečíst str. 30 a odpovědět na otázky (odpovědi psát do sešitu vlastivědy)
1) Jak se ve středověku dělila šlechta?
2) Na jaké skupiny se dělila církev?
3) Jaké byly skupiny na venkově?
Úterý 26. 5.
Český jazyk
Učebnice str. 99/2 jednoduché věty spojit do souvětí. Každé souvětí psát na nový řádek, pak na začátek číslem označit, jak by věty mohly jít za sebou.
Příklad: Eva půjde do parku. Dnes je hezké počasí. Eva půjde do parku, protože je dnes hezké počasí.
100/3 – přečíst
100/4 do sešitu. Příklad Zítra pojedeme do kina, nebo na koupaliště. V1, nebo V2. Matematika
Učebnice str. 16/8 – ústně
16/9 – přes folii – jednu část z daného čísla vypočítáme tak, že ho vydělíme jmenovatelem.
1/8 z 8 = 8 : 8 = 1 , 1/8 z 32 = 32 : 8 = 4, …..
16/11 – 1. sloupec
Přírodověda
Učebnice str. 74 – 75 – přečíst a vypsat do sešitu přírodovědy složky integrovaného záchranného systému, telefonní čísla a kdy je voláme.Ve středu si zkontrolujeme při společné schůzce.
Středa 27. 5.
Český jazyk
Učebnice str. 100/6 cvičení neopisovat, napsat jen vzorce souvětí. Pod to vypsat slovesa a určit osobu, číslo a čas
Matematika
Učebnice str. 16/11 – vypočítat 2. sloupec
17/12 – 1. a 2. sloupec 1/2 z 8 = 8 : 2 = 4
Čtvrtek 28. 5.
Český jazyk
Učebnice str. 100/7 – doplnit a přepsat. Nad podstatná jména napsat pád, rod, vzor.
Příklad: 1., M, hrad
kamínek se blýskal
Matematika
Učebnice str. 17/14, 16
Vlastivěda
Přečíst str. 31 – 32 a do sešitu vlastivědy napsat odpovědi na otázky:
1) Jaké skupiny obyvatel žily ve městech?
2) Kdy a odkud se k nám dostal nový sloh – gotika?
3) Jak vypadala okna v gotice?
4) Jaké stavby se budovaly v tomto období?
https://www.youtube.com/watch?v=4Aq3AeiLYfM&list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv&index=41
Pátek 29. 5.
Český jazyk
Učebnice str.100/8 – přepsat, nad věty napsat vzorce souvětí, k vyznačeným slovům napsat slova protikladná
Příklad: V1 a V2.
Přines mi nový sešit a dej ho na stůl.
Matematika
Učebnice str. 18/19 – 1. – 4. sloupec do sešitu
18/24 přes folii